MAHABBAH DAN UKHUWWAH ITU INDAH

Assalamualaikum W.B.T
Terima kasih atas kesudian singgah ke laman ini. Laman ini adalah wadah untuk saya mengungkapkan informasi, berita, aktiviti yang berkaitan Pertubuhan Pendidikan Ad-Deeniyyah untuk dikongsi bersama para pembaca.

Saya mengalu-alukan sebarang penulisan,wacana pemikiran dan cetusan minda daripada anda untuk dijadikan bahan renungan dalam Jurnal Abadi Ad-Deeniyyah. Wassalam




Followers

Tuesday, October 6, 2009

Pengajian AlQuran



Sebenarnya pengajian AlQuran oleh ahli-ahli Ad-Deeniyyah telah dimulakan di rumah Puan Wan Salmah semenjak 4 bulan yang lalu. Rakan-rakan, jiran dan anak-anak Kak Wan telah memulakan sesi ini bersama Ustaz Maamun dan Ustaz Aziz. Dalam seminggu mereka telah mengikuti kelas ini sebanyak 4 kali bermula selepas maghrib. Ustaz Maamun merupakan seorang Hafiz dan banyak mempunyai pengalaman membimbing pelajar-pelajarnya menghafaz AlQuran. Insya-Allah atas permintaan rakan-rakan, kelas Hafazan dan Tahfiz AlQuran Surah-surah Pilihan akan dibuka dan dijalankan di Rumah Ad-Deeniyyah pada 1 November ini. Di samping itu, terdapat juga pengajian Kitab, kelas Bimbingan Leadership dan Metafizik untuk golongan kanak-kanak, remaja dan dewasa yang akan dimulakan tidak lama lagi. Insya-Allah.

No comments:

Post a Comment