MAHABBAH DAN UKHUWWAH ITU INDAH

Assalamualaikum W.B.T
Terima kasih atas kesudian singgah ke laman ini. Laman ini adalah wadah untuk saya mengungkapkan informasi, berita, aktiviti yang berkaitan Pertubuhan Pendidikan Ad-Deeniyyah untuk dikongsi bersama para pembaca.

Saya mengalu-alukan sebarang penulisan,wacana pemikiran dan cetusan minda daripada anda untuk dijadikan bahan renungan dalam Jurnal Abadi Ad-Deeniyyah. Wassalam




Followers

Wednesday, April 21, 2010

IJTIMA' BULANAN

















Alhamdulillah, hingga kini Ad-Deeniyyah telah berjaya menganjurkan Program Ijtima' Bulanan yang telah diadakan pada 20 Februari dan 17 April yang lalu. Majlis yang diadakan pada setiap hari Sabtu Minggu Ketiga setiap bulan mendapat sambutan dari kalangan rakan-rakan dan juga masyarakat berhampiran Rumah Ad-Deeniyyah. Kuliah Ijtima' ini disampaikan oleh Tuan Haji Mohamad Farid B. Jaafar dan Al Fadzil Ustaz Hj Lomanul Hakim Bin Abu Kasim. 'Selera' dan semangat cinta akan ilmu serta mengamalkan ilmu itu menjadi fokus dan objektif mengapa program ini dijalankan. Sekali lagi saya mengambil kesempatan menjemput rakan-rakan untuk singgah di Rumah Ad-Deeniyyah menimba ilmu yang disampaikan oleh penceramah jemputan.

No comments:

Post a Comment