MAHABBAH DAN UKHUWWAH ITU INDAH

Assalamualaikum W.B.T
Terima kasih atas kesudian singgah ke laman ini. Laman ini adalah wadah untuk saya mengungkapkan informasi, berita, aktiviti yang berkaitan Pertubuhan Pendidikan Ad-Deeniyyah untuk dikongsi bersama para pembaca.

Saya mengalu-alukan sebarang penulisan,wacana pemikiran dan cetusan minda daripada anda untuk dijadikan bahan renungan dalam Jurnal Abadi Ad-Deeniyyah. Wassalam




Followers

Monday, October 19, 2009

FARDHU HAJI 1430 H

Salam sejahtera. Alhamdulillah setinggi kesyukuran saya panjatkan ke Hadrat Illahi atas kurniaan dan nikmat kehidupan yang diberi kepada kita semua. Tidak dapat digambarkan dengan perasaan dan kata-kata untuk saya memulakan bicara...Saya ingin memaklumkan bahawa pada tahun ini seramai 5 orang ahli-ahli Ad-Deeniyyah akan berangkat menunaikan ibadah haji dan melaksanakan tanggungjawab sebagai umat Islam pada 31 Oktober sehingga 14 Disember 2009. Perjalanan mental dan jiwa ini sesungguhnya, amat kami rasai. Mereka yang dimaksudkan terpilih sebagai TETAMU Allah ialah:
1. Puan Hajjah Wan Salmah Bte Wan Abdullah
2. En Wan Amirul Intizam Bin Wan Zulkifli
3. En Mohamad Farid B Haji Jaafar
4. Puan Noridah Bte Haji Ramlan
5. Puan Rosni Bte Md Din

Pada kesempatan ini, saya memohon maaf zahir dan batin kepada semua individu yang mengenali saya dan suami( Mohamad Farid). Halalkan jua barang yang termakan dan terminum, bergurau senda yang melebihi bicara, janji yang tidak kesampaian dan tidak terlunas. Pada Allah jua saya memohon keampunan atas kelemahan iman dan amal. Insya-Allah. doakan kami memperoleh haji mabrur. Wassalam.

1 comment:

  1. Asalamualaikum

    tertunailah segala hajat hendaknya setelah kembali ke tanah air. Buat saya cukuplah seteguk air zam zam melepaskan dahaga.

    selamat kembali
    Tuan Haji Muhamad Farid bin Haji Jaafar dan
    Puan Hajah Noridah binti Haji Ramlan.

    Terima kaseh salam hormat.

    ReplyDelete