MAHABBAH DAN UKHUWWAH ITU INDAH

Assalamualaikum W.B.T
Terima kasih atas kesudian singgah ke laman ini. Laman ini adalah wadah untuk saya mengungkapkan informasi, berita, aktiviti yang berkaitan Pertubuhan Pendidikan Ad-Deeniyyah untuk dikongsi bersama para pembaca.

Saya mengalu-alukan sebarang penulisan,wacana pemikiran dan cetusan minda daripada anda untuk dijadikan bahan renungan dalam Jurnal Abadi Ad-Deeniyyah. Wassalam




Followers

Wednesday, October 14, 2009

Rumah Ad-Deeniyyah dibersihkan...

Salam sejahtera buat semua. Alhamdulillah, kunci rumah Ad-Deeniyyah telah diserahkan oleh Datuk Lee Heng kepada pihak pengurusan Ad-Deeniyyah pada awal Oktober yang lalu. Beberapa perkara yang penting telah dilakukan seperti kerja-kerja pembersihan di dalam dan di luar bungalow tersebut. Pada masa artikel ini ditulis, kerja-kerja tersebut masih berterusan seperti menempah langsir pintu, tingkap, menyediakan ruang pengajian. tempat mengambil wuduk lelaki & wanita serta tidak ketinggalan menyediakan keperluan asrama untuk pembelajaran Tahfiz pada awal bulan November hinggalah seterusnya. Di samping itu, saya ingin mengucapkan berbanyak terima kasih atas budi baik rakan-rakan di luar sana yang sudi menginfaq sumbangan kepada kami untuk menyediakan keperluan Rumah Ad-Deeniyyah seberapa yang termampu. Hanya Allah SWT yang membalasnya.

No comments:

Post a Comment