MAHABBAH DAN UKHUWWAH ITU INDAH

Assalamualaikum W.B.T
Terima kasih atas kesudian singgah ke laman ini. Laman ini adalah wadah untuk saya mengungkapkan informasi, berita, aktiviti yang berkaitan Pertubuhan Pendidikan Ad-Deeniyyah untuk dikongsi bersama para pembaca.

Saya mengalu-alukan sebarang penulisan,wacana pemikiran dan cetusan minda daripada anda untuk dijadikan bahan renungan dalam Jurnal Abadi Ad-Deeniyyah. Wassalam




Followers

Tuesday, September 22, 2009

Rumah Ad-Deeniyyah






















Salam buat semua. Hari ini 4 Syawal 1430 Hijrah. Saya telah sampai ke Ipoh jam1.00 pagi setelah bergerak dari Muar kira-kira jam 4 petang. Ingin sekali saya ceritakan pengalaman pulang ke kampung halaman pada hari jumaat yang lalu. Saya sekeluarga bertolak agak lewat kerana pada sebelah pagi kami bermesyuarat mengenai pengisian pendidikan Ad-Deeniyyah pada jam 9.30 pagi(18 Sept 2009) di pejabat KakWan. Syukaran jazilan Ustaz Lokman, Ustaz Rahimi, Ustaz Maamun dan Fifi, kak Wan, Farid dan saya dapat hadir serta membincangkan jenis program, jadual pengajian, kelas Tahfiz dan tenaga pengajar. Alhamdulillah, fikrah untuk memulakan pendidikan Ad-Deeniyyah semakin kuat dan akan dilaksanakan dalam keadaan yang seadanya mengikut kemampuan/kapasiti yang ada. Petang ini saya dan Farid akan berjumpa Datuk Lee (owner bungalow) untuk melihat RUMAH AD-DEENIYYAH sekali lagi..

No comments:

Post a Comment